Swyx en wachtrijen/queues

Regelmatig kom ik de vraag naar wachtrijen/queues tegen als men op zoek is naar een nieuwe telefooncentrale. Bij een software PBX zoals Swyx waarbij tools om functionaliteit te bouwen in b.v. Visual Basic Script volop aanwezig zijn blijken dan opeens zoveel keuzes mogelijk te zijn dat zelfs ik nog wel eens schrik. Want wat is voor welke situatie nu de meest geschikte oplossing? Een greep uit de vele mogelijkheden voor wachtrijen:

Ja en dan komt de onvermijdelijke vraag: Welke past nu het beste bij mij? Mij is in zoverre wel duidelijk dat ik alle genoemde Queue’s een of meerdere keren al geïmplementeerd heb. Oftewel een standaard oplossing voor alles is er niet. Graag ga ik dan ook in gesprek om gezamenlijk een juiste uit te zoeken. En, blijkt uit de praktijk, vooral ook in een live omgeving op locatie gaan kijken om te zien hoe een oplossing daadwerkelijk in de praktijk werkt.

Over Wilco Steenbergen accountmanager Voip & Data Adfocom Automatisering

Een Swyx-o-holic is iemand met de overtuiging dat SwyxWare een superieur systeem is. Dat alle andere systemen slechts een schaduw van de zuivere programmeercode zijn. De overtuiging is gebaseerd op een document genaamd "SwyxWare.pdf '. De echte Swyx-o-holic is er van overtuigd dat op een dag het ware pad van programmeren gevonden wordt en na deze openbaring zullen er nooit meer enige bugs in software te vinden zijn. Anderen zijn er van overtuigd dat het gewoon een systeem is waar telefoongesprekken beter mee gevoerd kunnen worden....
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s